OMFG!

Idag varre nära sa gudarna veta!

Jag drog ut te havs för ena simtur  (som ni alla vett Eller inte vet så är jag ena säl och jag badar i alla väder och temperaturer)

I alla fall!
Jag semmade en stund och så helt plötsligt kände jag ett typ drag under mig. Som om nån simmade under mig....

Jag trodde det var en pedofil eller något:S Hatar när folk ska semma UNDER en asså....

Men så sulle jag kolla vem det var då. Åsså ser jag bara :


Tror ni jjag fick panik eller?!

Men som ni ser så lever jag än! Men ni kanske undrar hur nära det igentigen var... Ja så här nära var det!




Är helt skakis fortfarande... Men om ni undrar veeem det är som tog dessa bilder så kolla bilden här nere↓





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0